2016. május 5., csütörtök

Hajbeültetés után az első hét

A hajbeültetésem napján a műtét végén kaptam egy vízben oldódó fájdalomcsillapítót és még egy adagot külön az esti órákra is, ha újabb fájdalmaim lennének a beültetett résznél. Mivel már a beavatkozást követő időszak ismert volt előttem, így az elkövetkező napokra a fejem felduzzadására számítottam.

A nappalra kapott utasításokat betartottam, az előírtaknak megfelelő időszakokban spricceltem a beültetett felületet a kapott sósoldattal. Estére szerencsére nem voltak fájdalmaim, így nem ittam meg a fájdalomcsillapítót, ha lehetőségem van rá elkerülöm ezek bevételét. Azzal tisztában voltam, hogy az első éjszaka viszonylag kellemetlenebb lesz, mivel én az álmomban mozgolódó fajta vagyok. Ez így is volt, sajnos nem találtam a helyem, próbáltam a legkisebb mozgással a hátamon feküdni, úgy, hogy minél kisebb érzékeny felület találkozzon a párnával.

Másnap kevésbe kipihentem ébredtem, mivel este nem aludtam jól, szinte óránként megébredtem. A beavatkozást követő napokat a pihenésre szántam, és tudtam, hogy minden nap egyre könnyebb lesz. Az első sem volt rossz, mert szerencsére nem fájt a fejem és mikor megébredtem kellemes meglepetés is fogadott, amikor a tükörbe néztem! Szinte semmiféle jelét nem láttam az érzéstelenítők okozta homlokomon lévő ödémának. Meglepett, de nem bántam. A majd óránkénti oldatos locsolást a műtéti felületre természetesen ezen a napon is betartottam. A lefekvés és az alvás feltűnően jobban ment már, alig volt érzékeny a tarkómnál lévő felület a párnával való találkozása során.

A hajbeültetés másnapján
A donor terület műtét után 1 nappal
Az első héten napról napra könnyebb volt, de azért még érzékeny volt a műtéti felület. A beavatkozást követő negyedik napon már dolgoztam is, mivel nem fizikai munkát végzek. Természetesen ezeken napokon is folyamatosan locsoltam a beültetett felületet szinte óránként. Hátul a donor területen kipattogott a fejbőröm, ami még a mai napig is egy kicsit olyan. Viszket néha, de ez úgy gondolom a gyógyulás jele.

1 hetes kontrollvizsgálat a HairHungary Klinikán


Az egyhetes kontrollon a klinikán megállapították, hogy szépen gyógyul és elfogjuk érni a kívánt eredményt. Ennek nagyon örülök . :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése