2016. május 30., hétfő

Műtét után 1 hónappal

Műtét után a második héten rövid hajjal halványan lehetett még látni a beavatkozást és ebben az időszakban még nem csináltam semmi aktivitást. A beavatkozást elvégző orvos szerint, a harmadik héten már kis kocogás viszont megengedett, épp ezért így is tettem, mivel rendszeresen sportolok és hiányzott, hogy az elmúlt napokban nem mozoghattam. 

Kímélő sampont is elkezdetem két naponta használni, de nem kapartam a pörköket, csak óvatosan masszíroztam a beültetett részt. A donor területről fokozatosan eltűntek a kipattogott felületek, de olykor-olykor mindkét hajterület viszketett.

Hajbeültetés után 1 hónappal




Az első hónapos kontrollon természetesen megjelentem, és nagy örömömre arról tájékoztattak, hogy úgy néz ki a beültetett terület, mintha már a harmadik hónap után lennénk, és ez ennél csak sűrűbb lesz. Bízom benne ez így lesz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése