2016. április 20., szerda

Nemsokára közeledik a beavatkozás időpontja…

Azt vettem észre magamon, hogy hat év óta viszonylag sokat változtam, de vannak dolgok, amikben nem. A hajam ritkulása továbbra is nagymértékben zavar, még mindig nincs olyan nap, hogy ne mennék el a tükör előtt és ne nézném mérgesen a hajkoronámat.  

Zavar, szörnyen zavar, és szinte mérges vagyok, hogy miért én, hogy miért nekem hullik a hajam, akit annyira zavar… De szerencsére már csak két nap és jön a műtét.

Amiben változtam ezen a téren a hat év óta, az nem más, hogy a rajtam alkalmazni kívánt SafeSystem-FUE (FUE2) eljárásról szinte nem tudtam semmit, míg a korábbi műtétem során alkalmazott FUE eljárásról mindent tudtam. Több alkalommal olvastam róla honlapokon, blogokon stb. és mindent megismertem. A jelenlegi helyzet mást volt, már annyira nem keltette fel az eljárás menete az érdeklődésemet, más nem érdekelt, csak a pozitív eredmény, csak az, hogy újra dús hajam legyen… 

Egy nap van már csak a hajbeültetésig, és talán az utolsó alkalmak egyike lesz, hogy a tükörbe nézek és a látvány zavarni fog… Holnap reggel indulok, nagyon várom már, de feltűnően nyugodt vagyok, nem félek, nem izgulok, hiszen volt már hajbeültetésben részem. Más cél nem rebeg előttem, csak az, hogy újra sok és dús hajam legyen!

Lefekvés előtt elpakoltam a szükséges holmimat és nyugodtam aludtam. Vártam már a nagy napot, de nyugodt voltam. 

Más cél nem lebegett előttem, csak a pozitív eredmény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése